با همکاری بنیاد برکت200 مدرسه جدید در هرمزگان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سید فخرالدین‌هاشمی، مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه بنیاد برکت ساخت ۲۰۰ مدرسه را در این استان در دستورکار دارد گفت: بنیاد برکت امسال تعداد ۱۵ مدرسه در قالب ۲۲ کلاس با هزینه‌ای افزون بر ۴۰ میلیارد ریال مشارکت کرده است.

هاشمی افزود: این بنیاد از سال ۱۳۹۰ جهت نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس هرمزگان در قالب ۴۳۹ کلاس درس ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با تاکید بر لزوم ساخت مدرسه در مناطق محروم گفت: بنیاد برکت برای ساخت مدرسه‌ها در مناطق محروم استان و تامین فضای ایمن آموزشی برای دانش آموزان این مناطق مشارکت فعالی داشته است.

او با اشاره به اینکه مدرسه سازی یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدام‌های بنیاد برکت در مناطق محروم و کم‌برخوردار است، افزود: بنیاد برکت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، نهضت مدرسه‌سازی را به منظور توسعه فضا‌های آموزشی، توزیع عادلانه امکانات تحصیلی و برقراری عدالت اجتماعی در مناطق محروم و روستایی بنا نهاده که در این مقوله توجه ویژه‌ای نیز به استان هرمزگان داشته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس هرمزگان افزود: نهضت مدرسه سازی بنیاد برکت، انقلابی در توسعه‌ی آموزشی کشور ایجاد کرده است.

انتهای پیام /ز

برچسب ها: مدرسه ، بنیاد برکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.