فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با جانباز ۱۰۰ درصد هنگ مرزی جکیگور "غلامعلی رحیمی"رسیدگی به امور جانبازان را از افتخارات ناجا برشمرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار"احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با جانباز ۱۰۰ درصد ناجا "غلامعلی رحیمی" در ستاد فرماندهی دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی وام دار خون پاک شهدا، ایثارگری‌های جانبازان و پایمردی و استقامت آزادگان است، گفت: رسیدگی به امور جانبازان از افتخارات نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این بزرگواران و خانواده‌های گرانقدرشان با تحمل مشکلات و با استعانت از درگاه حق تعالی موجب عزت و سربلندی کشور شدند که پلیس به وجود چنین عزیزانی می‌بالد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان صبر و استقامت در این خانواده‌ها را نعمتی الهی دانست و گفت: در سایه‌ی از خود گذشتگی و ایثار گری‌های این عزیزان است که امروز امنیتی پایدار بر جامعه حاکم است.

گفتنی است، "غلامعلی رحیمی" در سال ۸۲ در هنگ مرزی جکیگور بر اثر درگیری با اشرار مسلح از ناحیه نخاعی مجروح و به افتخار جانبازی نائل گردید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار