ثبت نام آزمون داوطلبان صنعت ساختمان ادامه دارد

برای اجرای تعیین مهارت شاغلین صنعت ساختمان خوزستان ثبت نام از داوطلبین آزمون صنعت ساختمان آغاز و تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد عنایتی راد رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: با هدف اجرای تعیین مهارت شاغلین صنعت ساختمان استان ثبت نام از داوطلبین آزمون صنعت ساختمان آغاز وتا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد. 

او افزود: ثبت نام از این داوطلبان به صورت الکترونیکی و  از طریق پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صورت می‌پذیرد و این آزمون در رشته‌هایی ازقبیل آرماتوربند، کاشیکار، لوله کشی گاز خانگی و تجاری، بنای سفت کار، در و پنجره ساز، سنگ کار، عایق کار رطوبتی، قالب بند و کفراژ، لوله کش و نصاب وسایل بهداشتی، نقاش ساختمان، نقشه بردار، کاشیکار، گچ کار، برق کار ساختمان، بتن ساز و بتن ریز ۲۵ شهریوربرگزار می‌شود. 

عنایتی راد بیان داشت: دارندگان کارت مهارت بخش صنعت ساختمان می‌توانند با مراجعه به بیمه تامین اجتماعی، تحت پوشش قرار گرفته و از مزایای آن برخوردار شوند و شرکت کنندگان در صورت قبولی در این آزمون و نیز آزمون عملی، موفق به دریافت کارت مهارت می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.