مرحله عملی سی و پنجمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آزمون عملی سی و پنجمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع استاندارد‌های مهارتی کاردانش ۱۳۹۹-۱۴۰۰ مراکز مهارت آموزی با حضور داوطلبان این آزمون در چهارمحال و بختیاری مرکز شهرکرد برگزار شد.

فلورا زرفشانی مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری این آزمون، اظهار کرد: سومین آزمون جامع استاندارد‌های مهارتی کاردانش سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ و سی و پنجمین آزمون ادواری مراکز مهارت آموزی در مرکز استان به دو صورت عملی و کتبی برگزار شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: سومین آزمون جامع استاندارد‌های مهارتی کاردانش در رشته‌های گرافیک رایانه‌ای، تصویر سازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، چهره سازی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده و طراحی و توسعه صفحات وب برگزار شد.

زرفشانی اضافه کرد: این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

او ادامه داد: افراد شرکت کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش و پرورش می‌شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار