استانداری کرمانشاه صاحب رتبه عالی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت : در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ استانداری کرمانشاه برای دومین بار رتبه عالی را کسب کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه استانداری کرمانشاه در ارزیابی عملکرد سال ۹۶ در جایگاه ۲۹، سال ۹۷ در جایگاه پنجم و در سال ۹۸ در جایگاه اول قرار گرفت، گفت : در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ استانداری کرمانشاه برای دومین بار رتبه عالی را کسب کرد.

او با بیان اینکه این ارزیابی در ۲ شاخص عمومی و اختصاصی تعریف شده بود، گفت : در شاخص‌های عمومی در پنج محور و ۲۰ شاخص و شاخص‌های اختصاصی در هفت محور و ۴۷ شاخص طراحی شده بود.

او با اشاره به اینکه هر کدام از شاخص‌های عمومی و اختصاصی هزار امتیاز دارند، افزود: استانداری کرمانشاه از ۲ هزار امتیاز ممکن توانست یک هزار و ۸۱۲ امتیاز را کسب کند که معادل ۹۰.۶۲ صدم درصد است و بر اساس بخشنامه هر دستگاهی که بیش از ۹۰ درصد امتیاز‌های ممکن را کسب کند رتبه عالی می‌گیرد.

کریمی، ارزیابی درست، منطقی و کارشناسی‌شده را در شناخت آسیب‌ها و معضلات جامعه و انتخاب مدیران کارآمد برای استان بسیار مهم برشمرد و افزود: ارزیابی درست به این معنا است که ما برای هر کاری باید متر و معیار کارشناسی داشته باشیم تا بتوانیم در بزنگاه‌های مهم تصمیمات مهم را برای استان اتخاذ کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه کسب رتبه برتر کشور در ارزیابی‌های سالانه سخت است، اما تکرار آن به مراتب سخت‌تر است ادامه داد: برای کسب این موفقیت کارگروه تحول و توسعه مدیریت استانداری را با رهبری استاندار تشکیل دادیم تا بتوانیم استان کرمانشاه را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

او کسب این موفقیت و تداوم روند صعودی استان کرمانشاه در ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی مد نظر وزارت کشور را محصول یک اتفاق بزرگ دانست و افزود: کسب نمره برای هر شاخص بسیار سخت است بطوریکه باید برای هر شاخص مستندات و دلایل لازم مکتوب و ارائه شود و با حرف و شعار هم نمی‌توان کاری از پیش برد.

کریمی در خصوص میزان تاثیرگذاری این ارزیابی‌ها برای رونق اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم استان کرمانشاه گفت: یکی از محور‌های اختصاصی «هماهنگی امور اقتصادی» است که شامل شاخص‌های واحد‌های راکد فعال شده، پایش میزان توسعه‌یافتگی شهر‌های کم‌برخوردار، افزایش درآمد بازارچه‌های مرزی و میزان اجرایی شدن مصوبات جلسات ستاد تنطیم بازار است که به طور میانگین ۹۰ درصد از اهداف تعیین شده آن‌ها محقق شده است و نشان می‌دهد باوجود اینکه مشکلات استان به طور کامل حل نشده است، اما حرکت رو به جلو بوده و ادامه دارد.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به سبغه تاریخی، فرهنگی، ادبی، دفاع مقدس، انقلاب، شعر و موسیقی در کرمانشاه که به درازای تاریخ است، گفت: این استان پتانسیل‌های فراوانی در بخش‌های مختلف دارد و جایگاه استان باید هر ساله در صدر ارزیابی‌های کشوری باشد که با همدلی و همراهی مدیران و مردم استان شدنی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.