مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک از افتتاح و بهره برداری اورژانس جاده‌ای هوره و آزمایشگاه روستایی دالان در این شهرستان خبر داد.

کرامت جاودان زاده ، مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: با حضور نماینده مردم بیمارستان‌های باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان، فرماندار و رئیس مرکز بهداشت و دیگر پرسنل اورژانس جاده‌ای هوره و آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت دالان افتتاح شدند.

او افزود: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های باغملک و ایذه ورئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان باغملک پایگاه اورژانس جاده‌ای هوره و آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت دالان به حوزه خدمات رسانی فوریت‌های پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی باغملک اضافه شدند که با افتتاح این پایگاه خدمت رسانی به مصدومان تصادفات جاده‌ای در محدوده پیر موسی تا باغملک تسهیل ‌می‌شود.

جاودان زاده اظهار داشت: مردم باغملک نیازمند این خدمات هستند و ما هم به عنوان متولیان بهداشت و درمان تلاش خود را برای برخورداری مردم این شهرستان بکار می‌گیریم و این پیگیری و تلاش‌ها پایان نیافته و برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باغملک ادامه دار خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.