به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه کارکنان کمیته امداد توجه ویژهای به پاسخگویی سریع و شفاف به شهروندان و مراجعهکنندگان با حفظ احترام و کرامت انسانی آنان دارند، گفت: این نهاد در سطح استان در شرایط همهگیری ویروس کرونا با جدیت پاسخگوی شهروندان است.
او با اشاره به کانالهای ارتباطی و شیوههای پاسخگویی غیرحضوری به شهروندان، بیان کرد: سامانه تلفنی چهاررقمی ۱۸۱۱ و همچنین بخش ارتباط با ما در سایت اینترنتی این نهاد به آدرس yazd.emdad.ir حاوی روشهای ارتباطی با مسئولان این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد نیز میتوانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
او افزود: تعمیرات و بازسازی مسکن مددجویان، خرید مسکن، ساخت مسکن، بهسازی، انشعابات، تسهیلات شهرداری، خدمات دانشآموزی، خدمات دانشجویی، خدمات نخبگی، وام، وام دانشجویی، جهیزیه نوعروسان، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان، کمکهزینه ازدواج پسران، خدمات نظاموظیفه، تسهیلات کمکهزینه امور رفاهی، تسهیلات بازگشت به روستا، خدمات بیمه درمانی، خدمات بیماری، کمکهزینه درمانی، صدور کارت درمانی، درخواست عمومی اشتغال، مشاوره تحصیلی، مشاوره روانشناسی، مشاوره ازدواج و مشاوره امور خانواده ازجمله موارد قابلارائه از طریق درگاه اینترنتی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت است.
شجاعان تصریح کرد: خدمات ارائهشده در این سامانه بر اساس وضعیت و شرایط مددجو فعال است و مددجویان میتوانند با درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد این سامانه اینترنتی شوند.
او بابیان اینکه افزایش سرعت در خدمترسانی به مددجویان، کاهش هزینهها و کاهش مراجعه حضوری ازجمله اهداف راهاندازی سامانه e.emdad.ir است ادامه داد: بعد از ثبت درخواست توسط مددجو حداکثر بعد از یک ساعت درخواستهای ثبتشده بهصورت هوشمند به کارپوشه مددکاران کمیته امداد منتقلشده و موردبررسی قرار میگیرد.
کمیته امداد استان یزد دارای یک اداره کل در مرکز استان و همچنین ۱۴ اداره در شهرستانهای مختلف است.
انتهای پیام/ی