معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از عودت ۱۳ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی غیر بومی در مدت اجرای آخرین مرحله طرح ممنوعیت تردد‌ها، در خراسان شمالی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ سجاد نامور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: در بررسی‌های انجام شده ، ۹۷ هزار و ۷۰۹ مورد تردد ثبت شده که به نسبت سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

سرهنگ نامور افزود: در مدت اجرای آخرین مرحله طرح ممنوعیت تردد‌ها، به ۲۶ هزار و ۶۶۲ مورد تذکر لسانی به رانندگان داده شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: در همین مدت ۳ هزار و ۱۴۸ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، تعداد ۹۱ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و تعداد ۳ هزار و ۶۰ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان متخلف صادر شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی یاد آور شد: در این مدت ۹۷ هزار و ۷۰۹ مورد تردد نیز در محور‌های استان به ثبت رسیده و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۱۲۳ هزار و ۸۷۰ مورد تردد به ثبت رسیده بود که کاهش بسیار چشمگیری داشته است.

سرهنگ نامور به اقدامات انجام شده در خصوص اصناف نیز اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی از ۳ هزار و ۲۴۶ مورد صنف مختلف بازدید انجام شده است.

او با بیان اینکه در روند بازدید از صنوف هزار و ۵۹۶ مورد از اصناف مورد تذکر قرار گرفتند و ۳۲ مورد از اصناف نیز با هماهنگی مقام قضائی پلمب شدند افزود : پلیس در کنار ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا هست و با تمام توان برای امنیت و سلامت شهروندان تلاش می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت :  طرح ممنوعیت ترددها تا ششم شهریور ادامه داشت و از این تاریخ محدودیت‌ها به شکل قبل ممنوعیت تردد بین شهر‌های قرمز و نارنجی و نیز ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد، ادامه دارد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.