به مناسبت هفته دولت ۷ طرح در شهرستان باشت کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مسعود حسینی فرماندار باشت گفت: باحضور مسئولان استانی و شهرستانی ۷ طرح در این شهرستان کلنگ و یا افتتاح شد که از این تعداد ۵ طرح  افتتاحی و ۲ طرح هم کلنگ زنی بوده است.

مسعود حسینی سر جمع اعتبارات این طرح‌ها را ۹۸ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها شامل دو طرح آبخیزداری، ۴ طرح ارتباطی و فن آوری اطلاعات و یک باب مدرسه بوده است.

او بیان کرد: در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات ۴ طرح ارتباطی دکل تلفن همراه با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال درروستاه‌های گروس، بیدستان، سرتیپ آباد و پیچاب برای ارائه خدمات ارتباطی، آموزشی و بهداشتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه دو طرح آبخیزداری کلنگ زنی شد، گفت: با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ۵ باب مدرسه در مناطق روستایی در حال ساخت است که از این تعداد یک باب مدرسه شش کلاسه در شهر باشت به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان باشت افزود: بنا به برنامه ریزی‌های اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان بقیه مدارس در دست ساخت تا پایان امسال و سال آینده تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شهرستان باشت می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.