ویدئویی جالب از بافته شدن تار عنکبوت

ویدئویی که یک عنکبوت را در حال بافتن تار نشان می دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به دنیای حیوانات هستند. مانند ویدئویی که یک عنکبوت را در حال بافتن تار نشان می‌دهد.

در این ویدئوی ۱.۵۶ دقیقه مشاهده می‌شود این عنکبوت با دقت تار خود را می‌بافد. در این ویدئو سرعت عمل و ظرافت این عنکبوت در بافتن تار واقعا حیرت انگیز است. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تبدیل به ویدئویی داغ شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: « آیا تابحال دیده بودید که یک عنکبوت چطور تار می‌بافد؟ در این ویدئو می‌توانید بافتن تار توسط یک عنکبوت را ببینید.»


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی پربازدید شد. از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۴۹.۹ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. برخی از کاربران به استحکام تار عنکبوت اشاره کردند که نابود نمی‌شود. برخی نیز به این نکته اشاره داشتند که به محض دیدن عنکبوت در داخل خانه نباید آن را بیرون انداخت.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «نه تنها زیباست بلکه بسیار حائز اهمیت است.» کاربر دیگر نوشت: «این عنکبوت‌ها تمام حشرات موذی خانه شما مثل پشه ها را شکار می‌کنند؛ بنابراین نباید عنکبوت‌ها را که مفید هستند از خانه بیرون بیندازید.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.