مغازه قطعات لوازم یدكی در سنندج طعمه حریق شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت:به علت سیم کشی غیرمجاز برق یک مغازه قطعات لوازم یدکی آتش گرفت که با حضور به موقع آتش نشان این حریق مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آتش سوزی مغازه قطعات لوازم یدکی دربلوار برادران شهید نمکی خبر داد و گفت: سیم کشی غیرمجاز از مغازه قطعات لوازم یدکی به مغازه باطری سازی موجب حریق شد که با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش به دیگر مغازه‌ها جلوگیری بعمل آمده و آتش سوزی مهار شد.

زندی افزود: عصر دیروز حادثه آتش سوزی مغازه قطعات لوازم یدکی در بلوار برادران شهید نمکی از طریق سامانه ۱۲۵ اعلام گردید.

او عنوان کرد: آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و نسبت به اطفاء حریق این مغازه اقدام نمودند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در خصوص علت آتش سوزی گفت: برق مغازه باطری سازی در سمت راست از کنتور برق داخل مغازه قطعات لوازم یدکی که طعمه حریق شده؛ تامین می‌شد و سیم کشی غیرمجاز باعث این حادثه شد.

زندی اضافه کرد: تمامی سیم‌های منتهی به کنتور برق و داخل مغازه روکار، نامنظم و غیراستاندارد بوده که نوسانات شدید برق در سیستم فرسوده مدار برق مغازه که از آستانه توان سیم کشی آن خارج بود عامل اصلی به وجود آمدن حریق شده بود.

او عنوان کرد: با تلاش آتش نشانان حریق مهار و از سرایت آن به مغازه‌های همجوار جلوگیری شد، ولی متاسفانه این آتش سوزی خسارات زیادی را به مغازه فروش قطعات لوازم یدکی وارد نمود.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: آتش سوزی ، مهار حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.