رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ۲۸ هزار نفر در قالب تیم‌های درمانی خدمات لازم را به مردم ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در سفر به استان سیستان و بلوچستان در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید -۱۹ "سردار شهید بخته‌ای" زاهدان گفت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان اخیراً دچار پیک جدی کرونای دلتا شده بود با تلاش مسئولان استانی و همکاری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان طرح "سردار شهید قاسم سلیمانی" در مواجهه با ویروس کرونا در کانون توجه قرار گرفت و در این راستا همه ظرفیت‌های سپاه سلمان و قرارگاه قدس بکارگیری شد و بسیجیان پای کار آمده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در این راستا ۲۸ هزار نفر در میدان حاضر شدند در قالب تیم‌های توزیع بسته‌های حمایتی و تیم‌های شناسایی بیمار و تیم‌های مهارتی خدمات لازم را به مردم ارائه می‌کنند. در عین حال سپاه استان اعلام آمادگی کرده به هر میزانی که لازم باشد مراکز تجربی واکسیناسیون کووید-۱۹ را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط سپاه در سطح سیستان و بلوچستان راه‌اندازی و فعال شده که در کنار همکاران استان و کادر‌های بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی حضور میدانی و چشمگیری داشته و دارند؛ به هر میزانی که لازم باشد بسیج مراکز تزریق واکسن راه‌اندازی خواهد کرد.

سپاه سیستان و بلوچستان پای کار آبرسانی به روستا‌های محروم است

سردار سلیمانی گفت: فعلاً وضعیت مناسب در استان سیستان و بلوچستان حاکم است و به همت نیرو‌های کف میدان   شرایط بهبود پیدا می‌کند؛ سیستان و بلوچستان یکی از استان‌هایی است که مورد توجه ویژه نظام و مورد توجه سپاه پاسداران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: سپاه نشان داده همواره در کنار مردم است و با مشکلات آن‌ها آشناست و تمام تلاش‌های سپاه جهت رفع مشکلات مردم است. امروز با هم‌افزایی دستگاه‌های دولتی و مسئولین با دولت جدید همکاری‌ها گسترش پیدا می‌کند و در زمینه‌های اشتغال و معیشت و رفع مشکلات حاشیه‌نشینی باید بیش از پیش اقدام شود تا مشکلات بهبود یابد.

وی ادامه داد: در زمینه کمک به رفع حاشیه‌نشینی یک پروژه در چابهار آغاز شده است؛ در گذشته در سایر نقاط این موضوع به صورت پراکنده در حال انجام بود، اما اکنون متمرکز شده و در سطح استان اعلام آمادگی می‌کنیم با دولت جدید برای حل مشکلات مردم همراه هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار