رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان درباره عملکرد کاروان ایران در توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با عملکرد کاروان کشورمان در رقابت های پارالمپیک اظهار کرد: امروز اولین گروه از کاروان ایران به کشورمان بازگشت. کاروانی که عملکرد بسیار درخشانی داشت و اطمینان دارم این عملکرد عالی استمرار دارد.

اسبقیان افزود: والیبال نشسته، دو و میدانی، تیراندازی و بعضی ورزشکاران دیگر را داریم و امیدواریم بتوانیم مدال‌های بیشتری بگیریم. البته این را هم باید بگویم که هاشمیه متقیان و سعید افروز در دو و میدانی و ساره جوانمردی که به حق لقب ملکه تیراندازی را به او داده اند، کار بسیار بزرگی کردند و با رکورد شکنی توانستند مدال طلا را کسب کنند.

اسبقیان افزود: مقام معظم رهبری مانند همیشه عنایت ویژه‌ای به این کاروان دارد و همیشه ارزش کار این ورزشکاران را به طور ویژه‌ای می بینند، چرا که با تلاش‌هایی که آن‌ها دارند بار‌ها نشان داده اند که معلولیت محدودیت نیست.

او ادامه داد: حمایت‌های بسیاری از این کاروان شد و هر کسی در حد توان خود این ورزشکاران را برای حضور در پارالمپیک توکیو کمک کرد. کمکی که با نتیجه درخشان این بچه‌ها همراه شد و امیدواریم پیروزی‌ها ادامه داشته باشند.

اسبقیان گفت: بعد از این مسابقات بلافاصله اردو‌های تیم‌های ملی را ادامه می‌دهیم تا در مسابقاتی که سال آینده برگزار می‌شوند نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

اسبقیان درباره پیش بینی خود از کسب مدال در روز‌های آینده توسط ورزشکاران ایران گفت: پارالمپیک آوردگاه بسیار مهمی است و شرایط خاص خودش را دارد، اما احساس می‌کنم والیبال ما مدال طلا را کسب خواهد کرد.

او ادامه داد: ساره جوانمردی، حامد امیری و دوستانی دیگر هستند که امیدواریم بتوانند مدال طلا کسب کنند و من مطمئن هستم تعداد مدال‌های ما افزایش پیدا خواهد کرد.

اسبقیان در انتها گفت: در این مدت و با وجود شیوع کرونا این بچه‌ها شرایط سختی داشتند و بعضا اردو‌های آن‌ها با تاخیر مواجه می‌شد، اما با همه این ها این بچه‌ها توانستند با تلاش زیاد چنین موفقیت‌هایی را کسب کنند و امیدواریم این موفقیت‌ها نیز بیشتر شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار