حرکت پتروشیمی امیرکبیر در مسیر مدرسه سازی

آئین کلنگ زنی و امضای تفاهم نامه ساخت دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه در بندر ماهشهر با حمایت پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالکریم پهلوانی، مدیرعامل مجتمع پتروشیمی امیرکبیر در آئین کلنگ زنی و امضای تفاهم نامه ساخت دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه در بندر ماهشهر گفت: یکی از سیاست‌های ما ایفای هدفمند مسئولیت اجتماعی در سطح شهرستان است.

او افزود: به منظور ایفای این نقش و با هماهنگی مسئولان شهرستان و نیازسنجی به عمل آمده، پروژه احدات دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه تعریف و امروز کلنگ زنی شد.

پهلوانی تعریف پروژه مذکور را در سایه حمایت‌های فریدون بندری فرماندار و حبیب آغاجری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی دانست و اظهار داشت: از مسئولان که همگام با صنعت و در کنار صنعت هستند، تقدیر وتشکر می‌کنم و معتقدم در سایه حمایت‌های آن‌ها ما توانستیم به سرعت به نتیجه گیری درباره این تصمیم گیری برسیم و امیدوارم این پروژه به موقع به عنوان هدیه‌ای از مجموعه صنعت به مردم شهرستان بندر ماهشهر تقدیم شود.

مدرسه‌ها کارخانه‌های انسان سازی هستند

حبیب آغاجری، نماینده مردم شهرستان بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی (ره) و بخش جولکی در این مراسم بیان کرد: امروز شاهد هستیم که مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه در فاز ۷ بندرماهشهر با همت شرکت پتروشیمی امیرکبیر کلنگ زنی شد.

او با اشاره به نگاه امام خمینی (ره) به امر آموزش و پرورش ادامه داد: مدارس و یا آموزش و پرورش چنانکه امام راحل فرمودند کارخانه انسان‌پروری هستند و از همه کسانی که دغدغه تربیت نسل‌های آینده را دارند و نیز از مدیرعامل و مجموعه پتروشیمی امیرکبیر تشکر می‌کنم.

پروژه مدرسه سازی با نیاز منطقه منطبق است

فریدون بندری، فرماندار بندر ماهشهر درباره اهمیت پروژه دبیرستان ۱۲ کلاسه اظهار کرد: امروز کلنگ‌زنی یکی از پروژه‌های بسیار خوب و کارشناسی منطقه، یعنی مدرسه‌ای در یکی از مناطق متراکم و حاشیه‌ای شهر را شاهد بودیم، اهمیت این پروژه به نیازمندی منطقه به گسترش فضای آموزشی است و این مهم با همت و نگاه مثبت مجتمع پتروشیمی امیرکبیر انجام گرفت.

او در ادامه ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز و به‌ویژه پتروشیمی امیرکبیر بیان داشت: امید داریم با تداوم این نگاه مثبت کار این مدرسه به سرانجام برسد و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح آن باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.