رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز بیش از ۴۰۰ مورد جدید مثبت کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی و  هفت نفر دیگر جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکراله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیروز  ۴۲۳ مورد جدید مثبت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی آبادان شناسایی شدند که از این تعداد ۱۸۸ نفر مربوط به آبادان، ۱۲۰ نفر از خرمشهر بودند و در شادگان نیز ۱۱۵ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

او افزود: از موارد جدید ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته ۳۵۵ نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند که سهم آبادان از این تعداد  ۱۴۵ نفر، خرمشهر ۹۷ نفر و شادگان ۱۱۳ نفر بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از بستری بیش از ۱۰۰ نفر در این مدت خبر داد و گفت:  دیروز ۱۰۷  نفر در بیمارستان‌های سه شهرستان  تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان بستری و ۹۲ نفر نیز  پس از بهبود ترخیص شده اند  که در حال حاضر شمار وارد مثبت بستری در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه۵۴۴ نفر است.

سلمان زاده همچنین از ثبت هفت مورد فوت در آبادان  در طول شبانه روز گذشته خبر داد

بنا به گزارش او  شمار  مراجعه سرپایی مبتلایان به کویید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون، ۲۶۳ هزار و ۷۰۷ مورد بوده که از این تعداد ۱۶ هزار و ۳۵۵ نفر بستری و ۱۳ هزار و ۱۰۷ مورد نیز پس از بهبودی از بیمارستان‌های این منطقه مرخص شدند.

انتهای پیام / ه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.