معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : نحوه ساخت خانه جوان در سراسر کشور یک فرم خاصی دارد و بر همین اساس در کل کشور خانه جوان باید دو طبقه باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین زاده معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : با تدبیر مدیرکل ورزش و جوانان استان و استفاده از اعتبارات استانی، ساختمانی نیمه‌کاره در هشت طبقه تهیه و مراحل تکمیلی آن صورت گرفت.

او گفت : اگر بخواهیم براساس همان فرم کشوری عمل کنیم، در اصل خانه جوان کرمانشاه باید ۲ طبقه باشد، اما اکنون چهار طبقه در اختیار ماست و چهار طبقه باقی در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه است که یک طبقه از این چهار طبقه در اختیار خانه جوان شهرستان کرمانشاه و حتی در واحد بانوان برنامه‌های جوانان دنبال می‌شود و این یعنی ما بجای ۲ طبقه، اکنون ۴ طبقه را در اختیار داریم.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: درخصوص کمبود نیرو، ما تابع چارت کشوری هستیم و تاکنون هیچگونه استخدامی صورت نگرفته است، لذا حل مشکلات کمبود نیرو به اصلاح چارت کشوری بازمی‌گردد.

او افزود: الحمدالله در ارتقاء ساماندهی جوانان به نحوی عمل کرده‌ایم که رتبه استان کرمانشاه از ۲۸ در سال ۹۸ به رتبه سوم در سال ۹۹ رسید که مورد تقدیر وزیر محترم ورزش و جوانان قرار گرفت.

این مسؤل درخصوص وضعیت اسکلت ساختمان، ادامه داد: بنده بهره‌بردار هستم نه سازنده، ساختمانی تهیه و جهت استفاده در اختیار معاونت فرهنگی و جوانان قرار داده‌اند و اطلاعاتی درخصوص وضعیت مهندسی و اسکلتی و یا هزینه کرد آن ندارم.

حسین زاده ضمن استقبال از انتقاد سازنده، گفت: هر عزیزی انتقادی دارد بنده آماده‌ام که در یک فضای صمیمی و کارشناسی به‌صورت حضوری تبادل‌نظر و گفتگو کنیم و درب اتاق ما همیشه برروی اصحاب رسانه، مردم، ثمن ها، جوانان و منتقدان عزیز باز است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.