رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، از دستگیری قاتل متواری خبر داد که حدود ۲ ماه پیش در شهر کرمانشاه مرتکب قتل شده و پس از آن به یکی از شهر‌های استان همدان گریخته بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز نظری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع قتل مرد ۴۳ ساله‌ای در دوم تیرماه امسال که در شهر کرمانشاه رخ داد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : کاراگاهان پلیس آگاهی اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری قاتل متواری آغاز و موفق شدند پس از حدود ۲ ماه تلاش شبانه روزی مخفیگاه وی را در یکی از شهر‌های استان همدان شناسایی کنند.

 نظری ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه قاتل متواری تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از هماهنگی با همکاران خود در همدان و همچنین مرجع قضایی، به محل اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که در منزل مادر همسرش مخفی شده بود را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری که متهم به وسیله آن مرتکب قتل شده بود، افزود: قاتل ۳۷ ساله در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

او از بازسازی صحنه قتل خبر داد و گفت: قاتل دستگیر شده نیز با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

باند سه نفره توزیع مواد مخدر منهدم شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام یک باند سه نفره توزیع مواد مخدر در شهر کرمانشاه و کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش از آن‌ها خبر داد.

علی‌اکبر جاویدان افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر اینکه اعضای یک باند متشکل از ۲ مرد و یک زن در پوشش مسافرت خانوادگی بوسیله یک دستگاه اتوبوس مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور به کرمانشاه منتقل کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی اتوبوس مورد نظر شده و در حالی که مجوز قضائی را همراه داشتند نسبت به توقیف آن در ورودی کرمانشاه اقدام کرده و بازرسی‌های لازم را از چمدان اعضای باند به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این بازرسی ۱۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش کشف و هر سه عضو باند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

جاویدان از رشد ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر طی ۵ ماه سپری ازسال در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کشف ۴ کیلوگرم ماده مخدر گل در هرسین

فرمانده انتظامی هرسین از کشف ۴ کیلو گرم ماده مخدر گل در این شهرستان خبر داد.

علی عزیزیان افزود: پس از اطلاع ماموران انتظامی هرسیبن در خصوص فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی توزیع کننده مواد مخدر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 عزیزیان با اشاره به کشف ۴ کیلوگرم ماده مخدر از معرفی وی به دشتگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

ماموران انتظامی کنگاور در ۲ عملیات جداگانه با توقیف یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سمند موفق به کشف مقدار زیادی کالای قاچاق نظیر پوشاک و لوازم خانگی به ارزش ۲ میلیارد ریال شدند.

 ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور در ماموریت نخست خود حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۶۴ عدد کاپشن، ۵۰ عدد قابلمه و یک دستگاه آبگرمکن خورشیدی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

راننده این اتوبوس دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور در ماموریتی دیگر پس از بی توجهی راننده یک دستگاه خودرو سمند به فرمان ایست پلیس، نسبت به تعقیب وی اقدام و موفق به توقیف و مهار آن شدند.

در بازرسی‌های انجام شده از خودرو توقیفی ۳۹ دستگاه اتوبخار، ۱۰ دستگاه آبمیوه گیر، ۱۹ عدد فلاکس و ۴ دستگاه قهوه ساز به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

علاوه بر انتقال خودرو به پارکینگ، راننده دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.