استاندار کرمان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند و مردمی بودن از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت هفته دولت، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نزاجا و جمعی از فرماندهان ارتش در استان امروز با زینی‌وند استاندار کرمان و معاونان وی دیدار کردند.

زینی وند در این دیدار با قدردانی از خدمات نیرو‌های نظامی و ارتش در استان گفت: ارتش جمهوری اسلامی در اوج آمادگی و قدرت انجام وظیفه می‌کند و در همه بحران‌ها در کنار مردم بوده است.

او مردمی بودن را از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیرو‌های مردمی، معتقد، حرفه‌ای و محبوب در بین مردم جایگاه دارند.

استاندار کرمان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا را از نیرو‌های الگو معرفی کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

زینی‌وند همچنین به حضور موثر ارتش در مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: نیرو‌های ارتش طی دو سال گذشته عملیاتی و میدانی در مقابله با کرونا حضور داشتند.

استاندار کرمان تصریح کرد: ارتش این روز‌ها ماموریت‌های بسیار سخت در جنوب شرق و شرق کشور با توجه به پیچیدگی اوضاع دارد و راهی نداریم به غیر از اینکه در اوج آمادگی باشیم.

امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش نیزدر این نشست گفت: ارتش در همه صحنه‌ها افتخار حضور کنار مردم را دارد و در وقایع و بحران‌های مختلف و در عمل این مسله را ثابت کرده است.

او با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ۷۰۰ کیلومتر خطوط مرزی را تحویل گرفته و رصد اوضاع را در دست دارد تصریح کرد: تحرکات مرزی کاملا زیر نظر هستند و به بر هم زنندگان امنیت و آرامش میهن اسلامی تذکرات لازم داده شده است.

امیر غلامعلیان با تبریک هفته دولت، از زحمات مجموعه استانداری کرمان تشکر کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مردمی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار