استاندار قم:

با عاملان واکسن هراسی در فضای مجازی مقابله شود

استاندار قم بر پیگیری کاهش سن واکسیناسیون و مقابله با عاملان واکسن هراسی در فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست،استاندار قم در نشست ستاد استانی مقابله باکرونا با اشاره به روند شتابنده واکسیناسیون در استان از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست کاهش سن واکسیناسیون گروه‌های هدف را در دستور کار قرار دهند.

او در ادامه  برمقابله باعاملان واکسن هراسی در فضای مجازی تاکید کرد و از پلیس فتا، دادگستری و صداوسیما خواست در زمینه مقابله با این جریان در فضای مجازی اقدام کنند.

سرمست بهره گیری از ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی استان را ضروری برشمرد و گفت: دو مرکز درمانی الهادی و درمانگاه کریمه جعفریه باید با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی، معاون عمرانی ومدیریت بحران به چرخه درمان الحاق شوند.

او از آمادگی تامین واکسن استان از سوی خیران خبر داد و افزود :دانشگاه علوم پزشکی در موضوع امکان واردات واکسن از سوی بخش خصوصی به ویژه خیران با وزارت بهداشت مکاتبه کند.

شریفی معاون تحقیقات فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان قم هم در این نشست بر جلوگیری از خود درمانی و حضور به موقع بیمار در مراکز درمانی تاکید کرد و گفت:متاسفانه کسانی که دیر مراجعه می‌کنند و بیماری در بدن آن‌ها گسترش پیدا کرده در سه روز اول فوت می‌کنند.

در این نشست همچنین از مدافعان سلامت تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار