تقویت زیرساخت‌های آب شرب در خراسان رضوی با افتتاح ۱۵ پروژه

مدیر عامل شرکت آب‌وفاضلاب خراسان رضوی گفت: زیرساخت‌های بخش آب شهرها و روستاهای این استان با اجرا و افتتاح ۱۵ پروژه همزمان با هفته دولت تقویت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم علوی مدیر عامل شرکت آب‌وفاضلاب خراسان رضوی گفت: برای اجرای این پروژه‌ها در شهرستان‌های تربت حیدریه، گناباد، خلیل‌آباد، کاشمر، کوهسرخ، رشتخوار، باخرز، فریمان، خلیل‌آباد، جوین و داورزن ۴۴۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

او افزود: آب‌رسانی به مجتمع‌های روستایی، مقاوم‌سازی خطوط انتقال و اصلاح ایستگاه پمپاژ، جداسازی شبکه و ساخت مخزن و جایگاه برداشت آب شرب از پروژه‌هایی است که در این هفته بهره‌برداری شدند.

مدیر عامل شرکت آب‌وفاضلاب خراسان رضوی ادامه داد: پروژه آب‌رسانی به مجتمع ظفر سبزوار با اعتبار هفت میلیارد ریال در این هفته کلنگ‌زنی شد.

 علوی با اشاره به طرح یکپارچه‌سازی شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری بیان کرد: در نتیجه این سیاست امکانات و تاسیسات آب شهری برای کمک به ایجاد و تقویت زیرساخت‌های تامین آب روستا‌ها به کار گرفته شد به گونه‌ای که با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری همکاران در ستاد، شرکت‌های تبصره دو و امور‌های تابعه در مجموع وضعیت تامین آب شرب ۱۰۰۰ روستا درسال قبل در قالب پروژه‌های هفته دولت، دهه فجر، پویش هر هفته الف ب ایران و مشارکت خیرین بهبود یافت.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار