مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی، اما آنچه باعث ایجاد مشکل در جوامع شده بی عدالتی و ظلم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حائری مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: امروز کمک‌های مردمی مرز نمی‌شناسد بطوریکه شاهد همیاری و کرامت برادران لبنانی و عراقی بودیم که در روز‌های اخیر کمک بزرگی به بیماران کرونایی کردند.

او مشهد الرضا (ع) را پیشگام در امر خدمت رسانی و الگو در کشور دانست و افزود: کمک به مستمندان کار خداپسندانه‌ای است لذا اینکه برخی از کج اندیشان می‌گویند «چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است» یک شعار انحرافی است تا مردم را از کار خیر بازدارند.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی مشکلات بشری را در عدم خودشناسی و شناخت انسان عنوان کرد و ادامه داد: باوجود پیشرفت علم و تکنولوژی، اما باز هم بشریت گرفتار مشکلات زیادی است و این مشکلات به دلیل بی عدالتی و ظلم است.

توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در ششمین رزمایش کمک مومنانه در مشهد

محمدجواد فولاد مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: این کمک مومنانه در راستای اهداف برنامه ریزی شده که مبنی بر تهیه بسته معیشتی برای آسیب دیدگان ناشی از کرونا و با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان رضوی حوزه برگزار شد.

او افزود: در طول عمل خیرخواهانه در کمک بسته های معیشتی خیرین در عرصه مشارکت اجتماعی نقش خود را به خوبی ایفا و همه مجموعه‌های مردمی را همیاری کردند.

مشکل اصلی جامعه بشریت ظلم و بی عدالتی است

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها ادامه داد: این بنیاد با ۹۰۰ شعبه، ۴۰۰ هزار مددجو و ۶۰۰ هزار خیر بزرگترین خیریه در کشور است و توانسته گام‌های اساسی را در کمک به اقشار آسیب پذیر بردارد و پاسخگوی مطالبات اقشار مختلف بویژه حاشیه شهر باشد.

فولاد بیان کرد: ارزش ریالی هر بسته معیشتی بستگی به نیاز خانواده‌های آسیب دیده متفاوت است. بسته‌های ما ۵ میلیون ریالی، ۴ میلیون ریالی و ۳ میلیون ریالی است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار