رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت گفت:۲۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این منطقه که در سیل اخیر آسیب دیده بودند ریزش برداری و بازسازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهدی رشوند رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت افزود: به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیلاب در ۱۱ مرداد ماه امسال ۶ کیلومتر از راه‌های روستایی این بخش نیز به طور کامل از بین رفته بود که با همت راهداران، به طور مجدد برای آن‌ها راه احداث شد.

 رشوند اضافه کرد: علاوه بر اقدامات مستمر و روزانه در راستای نگهداری راه‌های حوزه استحفاظی الموت، ساخت واریانت بهرام‌ آباد در محور قزوین-رازمیان و آسفالت و خط‌کشی آن به طول یک کیلومتر از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در سال جاری بود که با هزار نفر ساعت و با استفاده از ۲۰ دستگاه ماشین‌ آلات انجام شد.

رشوند ادامه داد: همچنین تعریض و اصلاح شیب و بهسازی محور روستایی وناش الموت شرقی نیز از دیگر فعالیت‌های این اداره در مدت پنج ماهه نخست امسال بوده است.

او به بهسازی و رنگ آمیزی پل رجایی دشت نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی قسمت‌های آسیب دیده، شستشوی کامل پل، اجرای رنگ‌آمیزی سازه پل، نصب تابلو و علائم، اجرای روکش آسفالت، نصب چراغ چشمک زن و شانه سازی و ساماندهی ورودی‌های پل از جمله اقدامات انجام شده برای بهسازی این پل بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت افزود: در این مدت ۳۲۰ تن آسفالت جهت لکه‌گیری و چاله پرکنی راه‌های این منطقه مصرف شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار