معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از ۲۰ تن شوینده غیر بهداشتی به ارزش حدود ده میلیارد ریال در نظرآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک واحد صنعتی در زمینه تولید مواد شوینده غیر بهداشتی و غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی نظرآباد قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره صنعت و معدن شهرستان به واحد صنعتی مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آنجا ۱۲ هزار ۳۰۰ بسته پودر غیر بداشتی و مقدار ۱۷ تن پودر در قالب کیسه‌های برنج همگی فاقد مجوز قانونی، کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی مشخص شد عنوان سر درب شرکت جعلی و مالک از عنوان شرکتی مطرح واقع در شهرستان‌های غربی کشور سوء استفاده کرده است.

او افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش ریالی اقلام مکشوفه بیش از ۱۰ میلیارد ریال است.

سرهنگ معظمی گودرزی با بیان این که کارگاه تولیدی پلمب شد، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.