سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر گفت: ۱۱۲ دستگاه ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان پلاک گذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید حسین بخشایش سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اشکذر گفت: از ابتدای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تاکنون ۱۱۲ دستگاه از این ماشین آلات در این شهرستان پلاک گذاری شده است.

او بیان کرد: این طرح سبب اجرای تبصره یک ماده ۲۸ قانون افزایش بهره وری کشاورزی مصوب مجلس شورای اسلامی و لزوم پلاک گذاری همه ماشین‌های خودگردان بخش کشاورزی می‌شود.

بخشایش گفت: با توجه به اطلاعیه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی توزیع سوخت بر اساس شماره پلاک انتظامی امکان پذیر است.

او اظهار داشت: طرح پلاک گذاری تراکتور‌های شهرستان اشکذر از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ به وسیله واحد مکانیزاسیون مدیریت پیگیری شده است.

بخشایش تصریح کرد: صد در صد ماشین آلات کشاورزی که مالکان آن برای سوخت به مدیریت مراجعه کردند، در شهرستان اشکذر پلاک گذاری کرده است.

او گفت: هدف از اجرای طرح ملی شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی، هویت بخشی و ساماندهی به ماشین آلات کشاورزی و مدیریت مصرف بهینه سوخت است.

بخشایش بیان کرد: این طرح با همکاری پلیس راهور در شهرستان اشکذر به طور مستمر ادامه داشته و همه دستگاه‌های فاقد پلاک، پلاک گذاری شده است.

او گفت: از اول مهر ماه سال ۱۴۰۰ توزیع سوخت به تراکتور‌ها و سایر ماشین آلات کشاورزی به داشتن کارت سوخت و پلاک انتظامی بستگی دارد.

بخشایش گفت؛ در صورت کوتاهی برای دریافت پلاک، مسئولیت این امر بر عهده مالک این ماشین آلات است که در این زمینه نیز اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.