مهدوی گفت: در هفته دفاع مقدس ۳۰ عنوان کتاب منتشر شده به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ۱۱ شهریور ماه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس، شیوع بیماری کرونا را نیز خاطرنشان کرد و گفت: ما مسئولیت سلامت مردم را نیز به عهده داریم، اما تعطیل کردن برنامه‌ها هنر نیست، ما در عین برگزاری برنامه‌های مطلوب باید شرط لازم دستورالعمل های بهداشتی را هم رعایت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز داشت: برنامه‌های معنوی در سطح جامعه مانند غذای روح است و نمی‌توان آن‌ها را تعطیل کرد. به بهانه کرونا نمی‌توان برنامه را رها کرد، بلکه باید در سر حد توان با دقت و رعایت اصول را اجرا کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز تجلیل از ۵۰۰ پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت در سراسر استان را یکی از برنامه‌های این هفته دانست و بیان کرد: در هفته دفاع مقدس ۳۰ عنوان کتاب منتشر شده به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان رونمایی می‌شود و سایر دستگاه‌ها نیز کتاب‌هایی را رونمایی خواهند کرد.

محمود مهدوی با تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از ابتدای امسال دستگاه‌ها در سامانه دفاع برنامه‌های خود در زمینه دفاع مقدس را باید ثبت کنند و در نهایت عملکرد استان‌ها ارزیابی می‌شود، امسال مراسم رژه نیرو‌های مسلح برگزار نخواهد شد.

افتتاح نمایشگاه ملی در لباس سرباز، گرامیداشت حماسه عملیات کمان ۹۹، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان، روز بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت، تجلیل از دلاورمردان نیرو‌های مسلح، بسیجیان، جهادگران، عشایر و پیشمرگان کرد مسلمان در دفاع مقدس از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار