معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای جلب مشارکت‌های مردمی در تداوم امنیت پایدار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ" علی رحیمی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و دبیر ستاد برگزاری هفته ناجا در استان سیستان و بلوچستان در جلسه داخلی هفته ناجا معاونت اجتماعی، به تشریح و هماهنگی برنامه‌های پلیس استان در هفته ناجا امسال پرداخت.

این مقام انتظامی در ابتدا به شعار محوری امسال نیروی انتظامی در هفته ناجا با عنوان" پلیس هوشمند، امنیت پایدار" اشاره کرد و گفت: پلیس استان مصمم است با تأسی از این شعار و تلاش مضاعف از همه ظرفیت‌های سازمانی برای تأمین امنیت، آرامش و سلامت شهروندان استفاده کند.
وی با اشاره به اینکه هفته ناجا در سال جاری از ۱۷ مهرماه آغاز و تا ۲۳ مهر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی یادآور دلاوری ها، ایثار و فدا کاری مجموعه پرسنل شجاع نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف و وعدگاه تجلی یکسال خدمت و تلاش صادقانه فرزندان ملت بزرگ ایران در سازمان خدوم ناجا است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه "نیروی انتظامی باید در چشم مردم عزیز باشد"، بیان داشت: آنچه باعث عزیز شدن مجموعه ناجا در بین تمامی اقشار جامعه می‌شود، حرکت در مسیر قانون، تکریم مردم، اخلاق مداری و رعایت حقوق شهروندی است.
سرهنگ رحیمی با بیان اینکه امروزه سلامت اجتماعی به عنوان یکی از ابعاد سلامت در کنار سلامت جسمی، روانی و معنوی نقش و اهمیت گسترده‌ای یافته است، افزود: سلامتی تنها عاری بودن از بیماری‌های جسمی و روانی نیست، بلکه چگونگی عملکرد انسان در روابط اجتماعی و چگونگی تفکر وی از اجتماع نیز به عنوان معیار‌های ارزیابی سلامت فرد و در سطح کلان جامعه به شمار می‌رود.
دبیر ستاد برگزاری هفته ناجا در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از عواملی که به طور گسترده، با میزان سلامت اجتماعی افراد در ارتباط است، امنیت اجتماعی است که از جمله نهاد‌های متولی تأمین آن در اجتماع، پلیس است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار