رییس جمهور اسلامی ایران گفت: ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار و دشمنان و همچنین خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان، پیام شهدا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام  سید ابراهیم رئیسی   در حاشیه بازدید از مزار شهدای حوادث تروریستی چابهار ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و خانواده‌های معزز و محترمشان اظهارداشت: شهدا، امنیت‌سازان کشور و مرزبانان عزیزمان، شان و جایگاهشان بسیار رفیع است.

وی افزود: در سخنان امام سجاد (ع) مرزبانان جایگاه بسیار خوبی دارند در کشور و نظام ما همواره باید نسبت به شهدا ادای احترام کنیم زیرا اینها صاحبان حق برای همه ما هستند.

رییس جمهوری بیان کرد: پیام شهدا در تمامی فضا طنین افکن است که اگر کسی گوش شنوا داشته باشد پیام شهدا را دریافت می‌کند، پیام شهدا پیام خداخواهی و توجه به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: با یاری خدا همیشه قدردان شهدا باشیم و در شناخت راه شهیدان و گام نهادن در این مسیر موفق عمل کنیم.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: بدون تردید این عزیزان نقش مهمی در امنیت منطقه داشتند و من به خانواده شهدا می‌گویم که فرزندان شما درست است که شهید شدند اما شهادتِ این‌ها برای منطقه، کشور و نظام، بسیار امنیت‌آفرین بود.

وی اظهار داشت: نقش شهدا در زمان شهادتشان کمتر از زمان حیاتشان نیست.

رییس جمهوری به همراه وزرای کشور، نیرو، راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر رییس‌جمهوری، آیت‌الله رئیسی هم‌اکنون در نشست شورای اداری در محل سالن اجلاس منطقه آزاد چابهار حضور دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار