«هنر، معاصر، اصفهان»، نام کتابی است که موزه هنرهای معاصر اصفهان به زودی آن را منتشر می‌کند، کتابی که درآمدی برای یافتن ردپای هنر معاصر در اصفهان و نیزنسبت آن با نوجویی در هنر این شهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی تمیزی مدیر موزه هنر‌های معاصر اصفهان درباره کتاب هنر، معاصر، اصفهان گفت: اغلب کتاب‌هایی که داعیه‌دار پرداختن به هنر معاصر ایران است، در هنر معاصر تهران خلاصه‌شده و به همین سبب جای خالی کتابی که به هنر معاصر شهر‌های دیگر ایران بپردازد، همواره احساس می‌شد.

وی ادامه داد: کتاب «هنر، معاصر، اصفهان» که به کوشش علیرضا ارواحی و از سوی موزه هنر‌های معاصر اصفهان آمادۀ نشر شده، تلاشی برای پر کردن این خلأ است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: «هنر، معاصر، اصفهان» درآمدی برای شناخت مفهوم هویت در بستر هنر است و به مؤلفه‌های هنر معاصر در اصفهان، هویت هنر جدید در اصفهان، به تشابه و تفاوت موجود میان آثار هنر امروز با غرب نیز می‌پردازد.

تمیزی افزود: این کتاب که دارای دو بخش «مؤلفه‌ها و مضامین مفاهیم هنر سنتی و هنر معاصر» و «درآمدی بر روند نوگرایی در هنر اصفهان» است، توسط انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منتشر خواهد شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار