خدرلو گفت: تمام امکانات زیرساختی شامل برق، گاز، تلفن، آب و فضای سبز و سایر خدمات مورد نیاز در شهرک صنفی کاوه برای مغازه‌داران صنف‌های آلاینده فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط لازم زیر ساختی در شهرک صنفی کاوه فراهم شده است باید در کمترین زمان ممکن نسبت به تعیین وضعیت مغازه‌های فعال، غیر فعال و همچنین زمین‌های خالی بدون تکلیف اقدام لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۸ سال از احداث این شهرک گذشته است، افزود: زمین‌هایی که توسط مالکان بدون ساخت و فعالیت مانده است، خلع ید شده و باید به افراد دیگر و صاحب شغل صنوف آلاینده واگذار شود.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: واحد‌هایی که به صورت نیمه کاره نیز هستند ضرب الاجل ۴۵ روزه دارند تا نسبت به احداث، تکمیل و شروع فعالیت خود اقدام کنند، درغیر این صورت این واحد‌ها نیز به افراد دیگر واگذار خواهد شد.

خدرلو با اشاره به وضعیت واحد‌های دارای مجوز و تکمیل شده‌ای که خالی هستند نیز گفت: مالکان این واحد‌ها هم که علاوه بر اهدای پروانه در داخل شهرک صنفی کاوه هم اکنون بدون مجوز در سطح شهر فعالیت دارند، پروانه آن‌ها باطل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری قابل توجهی توسط دولت در این شهرک انجام شده است، تاکید کرد: با افرادی که مخالف قرارداد‌های منعقده و خلاف دستورالعمل رفتار کنند به طور قاطع برخورد و امتیاز آنان باطل خواهد شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.