مدیر حوزه‌ های علمیه درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

آیت الله اعرافی با صدور پیامی درگذشت رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، متن پیام تسلیت آیت الله علی‌رضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه در پی درگذشت سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی به این شرح است: فقدان جبران ناشدنی مجاهد خستگی ناپذیر و برادر ارجمند جناب مستطاب سرلشکر بسیجی آقای سید حسن فیروزآبادی موجب تاسف و تاثر گردید.

 آن سردار عالی مقام علاوه بر نقش آفرینی‌های اثرگذار و مخلصانه در دوران دفاع مقدس، بیش از چهار دهه در راه دفاع از امنیت ملی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صادقانه تلاش کرد و خدمات ماندگار وی در نیرو‌های مسلح همواره در اذهان همرزمان به یادگار باقی مانده و به فضل الهی جایگاه شایسته‌ای را در سرای جاویدان برای ایشان مقدر خواهد کرد.

اینجانب درگذشت آن فرمانده پرتلاش را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مردم شریف ایران، خانواده و دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، غفران و رضوان برای ایشان و صبر جمیل و اجر فراوان و پایدار برای بازماندگان خواهانم.

سردار سرلشکر بسیجی فیروزآبادی رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا امروز بر اثر ابتلا به کرونا در ۷۰ سالگی درگذشت.

مرحوم فیروزآبادی در ۸ سال دفاع مقدس در سمت‌هایی، چون جانشینی نخست‌وزیر در قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء، ستاد امداد و درمان جنگ کشور، امور پناهگاه‌ها و دفاع غیرعامل، پدافند شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای، مهندسی صنعتی جنگ و کمیته ساخت موشک زمین به زمین مشغول فعال بود و پس از پایان جنگ تحمیلی در چهارم مهر ۱۳۶۸، بنابر تصمیم رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست ستاد فرماندهی کل قوا منصوب شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار