محمدی گفت: مردم نوعدوست زنجان از آغاز ماه محرم تاکنون نزدیک به ۵۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان اهداء کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: در شهرستان زنجان نزدیک به ۳۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی و همچنین دام زنده و گوشت قربانی توسط خیرین اهداء شد.

او ادامه داد: در شهرستان خدابنده نیز  بیش از ۸۰۰میلیون ریال نذورات مردمی تحویل بهزیستی شده است.

محمدی گفت: اهداء ۱۳رأس دام، گوشت قربانی و اهداء کمک‌های نقدی جهت تکمیل ساختمان در حال ساخت نگهداری سالمندان و افراد دارای معلولیت از جمله این کمک‌ها و نیات خیر در شهرستان خدابنده بوده است.

مدیر کل بهزیستی زنجان افزود: در  ابهر خیرین بیش از ۸۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به جامعه هدف بهزیستی شامل افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، نیازمندان، ایتام و ... اهداءکرده اند که این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی ۱۷رأس دام و گوشت قربانی بوده است.

او ادامه داد: در شهرستان خرمدره مبلغ بیش از ۲۸ میلیون تومان و در شهرستان سلطانیه و ماهنشان نزدیک به ۱۴ میلیون تومان مشارکت نقدی و غیر نقدی شامل گوشت گرم و بسته‌های غذایی و لوازم ضروری توسط خیرین در بین نیازمندان توزیع شد.

محمدی افزود: در شهرستان ایجرود نیز مردم نیک اندیش با اهدای گوشت قربانی به ارزش نزدیک به ۴۰ میلیون تومان و توزیع ۵۰۰ بسته گوشت به مددجویان این شهرستان یاریگر نیازمندان بودند و همچنین خیرین شهرستان طارم با اهداء گوشت قربانی به ارزش ۶۰ میلیون ریال جامعه هدف بهزیستی را یاری کردند.

 

اوبا اشاره به اینکه همدلی در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان ادامه دارد، گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.