مدافع اسبق تیم ملی فوتبال درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نصرتی، مدافع اسبق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: بازی با سوریه چنگی به دل نزد، اما همین که گام اول را با برد شروع کردیم جای شکرش باقی است. البته ابتدای هر تورنمنتی کار برای تیم‌ها سخت است.  

او ادامه داد: اگر بازیکنان تیم ملی فوتبال به خودشان بیایند به طور حتم ما از این گروه صعود می‌کنیم. به هر حال وحید امیری، جعفر سلمانی و چند بازیکن دیگر در کوران مسابقات نبوده اند. البته بازیکنان تیم ملی  به بلوغ فکری رسیده اند و دارای کیفیت خوبی هستند. به نظرم در نیمه دوم بازی تغییرات کادر فنی کارساز شد و تیم ملی فوتبال روند بازی  مد نظر خود را دنبال کرد.  

نصرتی بیان کرد: جعفر سلمانی توقعات را برآورده نکرد و تنها توفیق اجباری بازی روز گذشته این بود که سعید عزت اللهی وارد مسابقه شد و عملکرد خوبی از خود نشان داد. سلمانی در دفاع کناری نمی‌تواند کارساز شود و باید به عنوان وینگر از او استفاده کرد. در مجموع عملکرد فنی تیم ملی فوتبال خوب نبود و ملی پوشان موقعیت زیادی ایجاد نکردند.  

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال گفت: سردار آزمون در بازی با سوریه نبود. به همین علت کادر فنی تیم ملی تغییر آرایش داد. قلی زاده در شرایط خوب خود نبود و از جهانبخش با وجود گلزنی، توقع بیشتری می‌رفت. علاوه بر این، خیلی از این بازیکنان دیر به اردوی تیم ملی اضافه شدند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.  

او افزود: شجاع خلیل زاده بی محابا خطا می‌کرد و اگر سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) وجود داشت، طارمی از مسابقه اخراج می‌شد. برای میلاد سرلک آرزوی موفقیت می‌کنم و ان شاءالله به دوران اوج خود برگردد. نتایج عجیبی روز گذشته رقم خورد و شکست تیم ملی ژاپن برابر تیم ملی عمان و توقف کره جنوبی برابر عراق را شاهد بودیم. البته تساوی کره جنوبی برابر عراق برای ما اتفاق خوبی است.  

نصرتی گفت: با وجود این که کادر فنی عراق تغییر کرده و آتفوکات سرمربی این تیم شده است، اما ما می‌توانیم تیم ملی عراق را مانند بازی دور مقدماتی شکست بدهیم. عراقی‌ها همیشه از بازی با ما وحشت دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار