امام جمعه خرم‌آباد گفت: دولتمردان باید در انتخاب مدیران افرادی با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت را انتخاب کنند تا اعتماد مردم نسبت به مسئولان بیشتر شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد به دیدار رهبری با رییس جمهوری و هیات دولت اشاره کرد و افزود: یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در این دیدار اهمیت اعتماد مردم نسبت به دولت بود که اشاره کردند اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است و البته این اعتماد کمی آسیب دیده است.

شاهرخی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار ادامه داد: حرف و عمل و مسئولان باید یکی باشد تا مردم به آن‌ها اعتماد کنند.

او همچنین به مشکلات لرستان اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی در این استان، اعتماد مردم نسبت به مسئولان آسیب دیده و انتظار ما از دولتمردان این است که مدیران با برنامه برای لرستان انتخاب شوند.

خطیب جمعه خرم آباد افزود: یکی از راه‌های بازسازی اعتماد مردم نسبت به مسئولان این است که رییس جمهوری، وزرا و معاونان آن‌ها در قبال همه ملت مسئول باشند و کار‌هایی انجام دهند که عموم مردم از آن‌ها نفع ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تصریح کرد: عمل به وعده‌های داده شده، زندگی ساده و به دور از تجمل گرایی کارگزاران اسلامی، تحول در ساختار اداری کشور و استان باعث بازسازی اعتماد مردم نسبت به مسئولان می‌شود.

او اظهار داشت: ایجاد تحول در ساختار اداری لرستان علاوه بر رفع مشکلات، ایجاد آسایش و رفاه، باید باعث گسترش فرهنگ دینی و ارتقای رشد این فرهنگ در استان شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با اشاره به شرایط قرمز شیوع کرونا در استان اضافه کرد: این ویروس روزانه موجب مرگ عده بسیاری از هموطنان می‌شود که تنها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله‌های اجتماعی، دوری از تجمعات غیر ضرور می‌توان به مقابله با آن پرداخت.

شاهرخی در ادامه به سالروز شهادت جمع زیادی از هموطنانمان در ۱۷ شهریور ۵۷ اشاره کرد و گفت: ملت مقاوم و شجاع ایران در آن روز‌های سخت و دشوار، چون سدی آهنین مقابل رژیم تا دندان مسلح طاغوت ایستادند و جمع زیادی از آن‌ها به شهادت رسید که شهادت آن‌ها فصل جدیدی از مبارزات با طاغوت را گشود.

او  افزود: شهادت این جمع باعث شد مجاهدت ایرانیان در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ با رهبری امام راحل و جانفشانی ملت مبارز ایران اسلامی به ثمر بنشیند.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین اضافه کرد: خروج آمریکا از افغانستان پس از ۲۰ سال اشغال و کشتار مردم باید برای افرادی که به آن (آمریکا) دل بسته اند درس عبرت باشد تا بدانند هیچ منفعتی برای کشور‌های دیگر نداشته است.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.