فرماندار زرند گفت:طرح گردشگری ستاره شناسی از ابتکاراتی است که با توجه به آسمان پرستاره‌ شهرستان با حضور یک سرمایه گذار محقق می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده ،فرماندار زرند در بازدید از روستای محل اجرای طرح گردشگری دیدار با ستارگان گفت: در سال‌های اخیر حوزه‌ گردشگری شهرستان فراتر از انتظار عمل کرده و هرازگاهی شاهد یک ایده‌ خلاقانه در این بخش هستیم.

علی صادق زاده افزود: طرح گردشگری ستاره شناسی از ابتکاراتی است که با توجه به آسمان پرستاره‌ در بسیاری از نقاط شهرستان از سال قبل مدنظر بود و خوشبختانه امروز شاهد حضور یک سرمایه گذار علاقمند به حوزه‌ گردشگری و خدمت به شهرستان هستیم.

فرماندار زرند افزود: متولی این مجموعه  قبلا هم کار بزرگی در سطح استان و در روستای اسماعیل آباد آغاز کرده اسوت  طبق برنامه ریزی صورت گرفته فاز اول آن مجموعه‌ فاخر و ارزشمندی که در سطح استان بی نظیر است  در اوایل مهرماه و همزمان با هفته گردشگری افتتاح خواهد شد.

محمد اسلامی نماینده میراث فرهنگی در زرند هم گفت: در هفته‌ گردشگری بالغ بر ۲۰ برنامه و در قالب تقویم هفته گردشگری برنامه ریزی شده که قطعا در این بخش شاهد رخداد‌های باشکوهی خاصه در دوران پس از کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار