تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) گفت: با مجاهدت‌های مدافعان حرم و جریان‌های مقاومت، ائتلاف جهانی بر علیه باطل در راستای پیروزی مستضعفان و حاکمیت آن‌ها در زمین، با اراده الهی در حال شکل گیری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در دیداری صمیمانه با فرمانده سپاه فجر استان فارس، گفت: بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و رهنمود‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، یک جبهه متحد فراگیر برپایه تفکر ناب اسلامی در منطقه و دنیا تشکیل شده و با مجاهدت‌های مدافعان حرم و جریان‌های مقاومت، ائتلاف جهانی علیه باطل در راستای پیروزی مستضعفان و حاکمیت آن‌ها در زمین، با اراده الهی در حال شکل گیری است.

او ادامه داد:حقیقتاً اگر درست نگاه و تحقیق کنید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای در این حرکت عظیم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز داشته است.

کلانتری ضمن تقدیر از جانفشانی و رشادت‌های سپاهیان در حفظ و صیانت از انقلاب و ارزش‌های متعالی آن در مقاطع مختلف، بیان داشت:تدوین کنندگان قانون اساسی، با بصیرت، نقش مهم سپاه پاسداران را به درستی در آن تعبیه کرده اند و این بار‌ها و بار‌ها در جمهوری اسلامی اثبات شده است. وقتی بنیان نهادی بر تقوا بنا می‌شود، خداوند آن را عزیز می‌کند و یک شجره طیبه می‌شود که روز به روز خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار