نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان آبدانان خبر داد؛

لزوم توجه به ایجاد نشاط و شادابی در فضای شهری

حجت الاسلام و المسلمین سوری از لزوم همکاری شهروندان با مجموعه شهرداری و شورای شهر جهت رعایت مسائل شهری و حفظ بهداشت و نظافت شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان آبدانان ، در دیدار با سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر آبدانان ، با اشاره به مهمترین کار شورا که انتخاب شهردار و نظارت بر کار‌های شهرداری است، گفت: شهردار منتخب علاوه بر داشتن توانایی و تخصص لازم بایستی در ایجاد امور درآمد زای ثابت و پایدار برای شهرداری تلاش نماید و مهم‌تر از همه انسانی با انگیزه و با کار فرهنگی بالا باشد و مجموعه شهرداری در امورات محوله اخلاق مداری و مردم داری را سرلوحه کار خود قرار داده و رضایتمندی شهروندان که همان رضایت پرودگار متعال می‌باشد را بدست آورد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با تاکید بر نصب العین قرار دادن رهنمود‌ها و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت مرتفع نمودن مشکلات شهر و محقق شدن انتظارات شهروندان ، اعضای شورا را به اتحاد و همدلی و اعتماد بر خرد جمعی دعوت نمود تا با اولویت بندی مصوبات شورا شاهد تغییر اساسی در فضای شهری و به وجود آمدن نشاط و شادابی در شهر باشیم.

او از لزوم همکاری شهروندان با مجموعه شهرداری و شورای شهر جهت رعایت مسائل شهری و حفظ بهداشت ، نظافت و شعار شهر ما خانه ما خبر داد.

صفری رئیس شورای شهر آبدانان نیز در ادامه این دیدار با بیان اینکه نقش نماینده ولی فقیه و امام جمعه در شهر نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار است، گفت: رهنمود‌های امام جمعه محترم به مسئولین منطقه و شورای شهر که نماینده مردم در سطح شهر هستند می‌تواند نقشی بسیار مهم و اثرگذار در منطقه باشد و دوره ششم آمادگی این همکاری و تعامل را برای حل مشکلات مردم اعلام می‌دارد.

او به مشکلات پیش روی شهرداری اشاره کرد و افزود: عدم درآمد پایدار و کمبود منابع مالی و عدم پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شهرداری دو مشکل اساسی شهرداری است که با کمک مدیران برای اختصاص اعتبارات جهت پرداخت این بدهی ها، در آینده قطعا می‌توان شاهد پیشرفت و انجام کار‌های عمرانی و خدماتی بیشتر شهرداری در سطح شهر بود و رایزنی و تعامل با مسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی موجب جذب اعتبارات بیشتر و عمران و آبادانی شهرمان خواهد شد.

در پایان این دیدار هر یک از اعضای شورای دوره ششم و سرپرست شهرداری به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای رفع مشکلات موجود در شهر پرداختند و از تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین سوری امام جمعه شهرستان آبدانان در بسترسازی فرهنگی تشکر کردند و خواهان توجه و ارشادات ایشان در دوره چهار ساله شورای اسلامی شدند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.