مهدی مودی گفت: آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) اولویت بازگشایی مدارس است و سناریو های مختلفی برای بازگشایی مدارس خراسان شمالی در نظر گرفته ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مهدی مودی در جلسه هماهنگی اطلاع رسانی بازگشایی مدارس با صدا وسیمای استان گفت : از ۱۵ الی ۲۰ شهریور جلسات متعددی با سایر دستگاه‌ها با محوریت استفاده از ظرفیتشان در راستای بازگشایی مدارس انجام خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید 


او ادامه داد: شیوه‌های بازگشایی مدارس به صورت ترکیبی (مجازی و حضوری) چه به صورت ملی و بومی استانی طراحی می‌گردد تا آغاز آموزش سال جدید به خوبی انجام گیرد.

مودی گفت : بازگشایی مدارس براساس رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تابع دستورات ستاد ملی واستانی مبارزه با کرونا می‌باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت : بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز استان در ۲ هزار ۱۲ مدرسه تحصیل می‌کنند که ۹۶۷ مدرسه زیر ۵۰ دانش آموز و ۱۹۶ مدرسه ۱۰ تا ۶ دانش آموز و ۹۵ مدرسه ۲ تا ۵ دانش آموز و ۳ مدرسه تک دانش آموز وجود دارد.

مودی گفت : بیش از ۸۰ درصد از دانش آموزان استان قریب به ۱۴۰ هزار دانش آموز دسترسی به شبکه شاد دارند.

او گفت: ۳ استودیو در استان دایر شده است که با برنامه ریزی دقیق بسته تلویزیونی با همکاری صدا وسیما برای دانش آموزان طراحی گردد.

مودی در پایان افزود: اطلاع رسای دقیق از بازگشایی مدارس وهمراهی افکار عمومی در اولویت قرار دارد که همکاری صداو سیما وسایر رسانه‌ها در این امر نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.