تکرار سناریوی ریزش ساختمان در آمریکا/ساختمانی در فیلادلفیا فرو ریخت+فیلم

منابع محلی در فیلادلفیا از ریزش ساختمانی در یکی از محله‌های این شهر خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی شبکه روسیا الیوم با انتشار ویدئویی در صفحه خود در یوتیوب نوشت: به گزارش منابع محلی، در پی ریزش ساختمانی در محله کنزینگتون فیلادلفیا، از توابع ایالت پنسیلوانیا دو نفر زخمی شدند.

علت ریزش این ساختمان هنوز مشخص نشده است. با این حال به نظر می‌رسد طوفان ایدا که به تازگی بخش‌هایی از فیلادلفیا را تحت تاثیر قرار داده، علت وقوع این حادثه باشد.

همچنین احتمال افزایش شمار زخمی‌ها و تلفات احتمالی وجود دارد.

پیشتر، در حادثه ریزش ساختمان ۱۲ طبقه مسکونی در ساحل میامی در فلوریدا ده‌ها تن کشته شدند. طبق گفته مقامات آمریکایی نزدیک به ۱۷۰ نفر در روز حادثه در این ساختمان حضور داشتند. پس از هفته‌ها جستجو در بقایا و آوار‌های این ساختمان در نهایت نیرو‌های امداد و نجات آمریکا اعلام کردند از این تعداد تنها ۹۸ جسد را توانسته اند از زیر آوار‌ها خارج و تحویل خانواده هایشان دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
خدا رو شكر ما تو ايران از اين قبل حوادث نداريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
این جور اخبار بد بختی یک رسانه را نشان می دهد .وقتی در کشورمان این همه حوادث ناجور وجود داره اون وقت گوش به زنگ حوادث در امریکا هستید.
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۳:۳۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
نه که ایران از این سناریوها نداره....باز اونا یه سری امکانات و تجهیزات دارن ...ما اونم نداریم ...بعد براشون تیتر خبر میزنیم...خخخخخ
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
اول عیب های خودتو بگین بعد بیاید در مورد آمریکا حرف بزنید چهار ساله یه ساختمان مثل پلاسکو که از بی تدبیری مسئولان به اون روز اومد هنوز ساخته نشده و این همه خانوارهایی که اونجا برای خونوادهاشون نونی پیدا می‌کردند آواره شدند اول خودت بعد دیگری.‌....
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۳:۳۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
دمت گرم...گل گفتی
آخرین اخبار