سرهنگ غورقانلو:

مشکل آب شرب ۱۰ روستا در زنجان حل شد

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از فروردین ماه امسال تاکنون مشکل آب شرب ۱۰ روستا حل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ غورقانلو جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بااشاره به فعالیت قرارگاه در زمینه تأمین آب شرب مناطق روستایی، گفت: این قرارگاه سه منطقه محروم شامل دهستان قره‌پشتلو، شیوانات و اوریاد را تحت پوشش داشته و فعالیت‌های خود را در این ۳ منطقه محروم انجام می‌دهد.

او افزود: امسال مطالعه و شناسایی منابع آب ۸۹ روستای هدف مورد بررسی قرار گرفته و طرح‌های آبرسانی و تأمین آب شرب مناطق دارای مشکل پروژه‌بندی شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه حل مشکل آب شرب ۱۰ روستا از فروردین ماه امسال آغاز شده است، ادامه داد: در ۳ماه نخست امسال آب شرب ۳ روستا مورد بهره‌برداری قرار گرفته و امیدواریم این فرآیند تسریع یافته و مشکلات مردم زودتر حل شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه عملیات اجرای آب‌رسانی ۷روستای دیگر نیز در دست اقدام است، گفت: امسال برای اجرای ۱۰ پروژه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که از طریق شرکت آب و فاضلاب قرارگاه پیشرفت و آبادانی و خودیاری مردمی تأمین شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.