مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۳ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۳ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری کلاهبردار ۱۸ میلیارد ریالی

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری ۱۸ میلیارد ریالی فردی در یکی از استان‌های همجوار و مخفی شدن متهم در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی محل اختفای متهم در این شهرستان شدند.

سرهنگ شعبانی گفت: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: متهم در بازجویی به عمل آمده به کلاهبرداری ۱۸ میلیارد ریالی با گرفتن یک کیلو و ۸۰۰ گرم طلا برای فروش و متواری شدن در استان‌های همجوار اعتراف کرد.

رفع تصرف ۱۱ هکتار از اراضی ملی در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر وقوع جرم زمین خواری با تصرف زمین‌های ملی و منابع طبیعی، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او از همکاری اداره منابع طبیعی و همچنین اقدامات اطلاعاتی خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی ۱۱ هکتار از زمین‌های ملی را با تخریب بنا‌های غیر مجاز از ید افراد فرصت طلب آزاد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ارزش زمین‌های آزاد شده را بر اساس نظر کارشناسان ۱۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این زمینه پرونده‌هایی تشکیل و متهمان نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف موتورسنگین قاچاق در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم شهروندان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی، افزود: در اجرای این طرح ماموران یگان امداد شهرستان یک موتورسیکلت سنگین خارجی و فاقد مدارک قانونی را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ داداش تبار ارزش این موتورسیکلت توقیف شده را براساس نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال عنوان و گفت: ماموران انتظامی موتورسیکلت خارجی را به پارکینگ انتقال و یک قاچاقچی متور سیکلت‌های خارجی را پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.