طی مراسمی از بهورزان شهرستان بدره تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مراسم تقدیر از بهورزان با حضور فرماندار بدره، مدیر شبکه بهداشت، معاونت بهداشتی، حراست، روابط عمومی، کارشناسان بهداشتی، مراقبین سلامت و بهورزان در محل سالن جلسات فرمانداری بدره برگزار شد.

در ابتدای این مراسم همتی ضمن خیر مقدم ، به تاریخچه‌ای از شروع شغل بهورزی در کشور ایران و ارائه خدمات ارزنده توسط این قشر ارزشمند و کنترل بسیاری از بار بیماری‌ها طی چهل ساله انقلاب اشاره کرد.

 تیرافکن فرماندار بدره در ادامه  حضور در کنار بهورزان را افتخاری بزرگ دانستند و گفت: کار بزرگ بهورزان و خدماتی که به مردم روستا‌ها ارائه می‌دهند بر کسی پوشیده نیست.

او در ادامه به همراهی بهورزان در انجام امور بهداشتی اشاره نمود و عملکرد آنان را در این ایام کرونا و واکسیناسیون خدمتی بزرگ به جامعه دانست و از همه آن‌ها بابت کار بزرگشان تشکر کرد.

در ادامه محمد فتحی نماینده بهورزان استان به بیان گزارشی از اقدامات و پیگیری مشکلات بهورزان در سطح استان و شهرستان مطالبی را ارائه داد.

در پایان ضمن معرفی شهین پیری بهورز خانه بهداشت تلخاب به عنوان بهورز نمونه شهرستان ، از همه بهورزان با اهدای لوح تقدیر ، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.