مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب مرکز ترانزیت اندیمشک، ظرفیت ارتباطات بین مراکز مخابراتی و بین شهری این شهرستان توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از همه گیری ویروس کرونا، استفاده از خدمات و شبکه‌های مخابراتی برای سلامت و دیگر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی امری ضروری و اجتناب ناپذیر شده است.

او افزود: به همین منظور پایداری و ارتقاء کیفی شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان با هدف جلب رضایت آنها، عملیات ارتقاء و توسعه شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی و رفع نیاز‌های آن‌ها در دستور کار کارکنان فنی شبکه مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن اجرا شد و به بهره برداری رسید.

فلاح زاده با بیان اینکه با این اقدام بستر شبکه ارتباطی تلفن ثابت در اندیمشک گسترده‌تر شد، اظهار داشت: همه تلاش خود را برای خدمات رسانی هرچه بهتر به هم استانی‌ها و مشترکان به کار خواهیم گرفت تا در این شرایط احدی به خاطر مشکلات شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی با مشکل مواجه نشود.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان؛ توسعه و ارتقاء ۳ سایت تلفن همراه در رامهرمز با هدف خدمت به مردم این شهرستان و بهبود ارتباطات سیار از دیگر خدمات مخابرات به هم استانی‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار