آیت الله نوری همدانی ارتحال آیت‌الله حکیم را تسلیت گفت

آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی ارتحال مرجع عالیقدر آیت الله حکیم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی ارتحال مرجع عالیقدر آیت الله حاج سید محمد سعید حکیم را تسلیت گفت.

در این پیام آمده‌است: در سالروز شهادت حضرت علی بن الحسین، زین العابدین (ع)، ارتحال عالم بزرگوار و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمد سعید حکیم (رحمه الله علیه) که از خاندان بزرگ علم و فقاهت، جهاد و شهادت بودند، موجب تأثر و تأسف گردید.

پیام حاکیست: ایشان در کنار تالیف و تدریس معارف اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) و تربیت طلاب علوم دینی هرگز از حق طلبی دست برنداشت. جهاد فی سبیل الله و تحمل زندان حزب بعث در سالیان طولانی، از معظم‌له چهره‌ای ماندگار در احقاق الحق و ازهاق الباطل به یادگار گذاشت.

پیام می‌افزاید: اینجانب ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت، ولی عصر (اروحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه نجف و قم، خاندان رفیع حکیم، مخصوصاً فرزندان معزز ایشان، شاگردان و ارادتمندان آن فقید سعید تسلیت گفته و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

آیت الله سید محمد سعید حکیم ۱۲ شهریورماه جاری بر اثر ایست قلبی در بیمارستانی در نجف درگذشت. آن مرحوم نوه مرجع بزرگ سید محسن حکیم و خواهر زاده شهید محمد باقر حکیم است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ارتحال ، پیام تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار