دومین روز رقابت های شطرنج آنلاین قهرمانی دانشجویان آسیا با صعود تیم ایران به رتبه دوم جدول رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین روز رقابت های شطرنج آنلاین قهرمانی دانشجویان آسیا در دورهای چهارم الی ششم پیگیری شد و نتایج زیر برای شطرنج بازان کشورمان به دست آمد.

در دیدارهای امروز، استاد بین المللی بانوان وصال حامدی نیا در دور چهارم حریف سری لانکایی را از پیش رو برداشت و در دور پنجم امتیاز بازی را با استاد فیده اماراتی تقسیم نمود، حامدی نیا در دور ششم به زیبایی بر کاندیدای استادی از کشور مالزی غلبه کرد و با ۴.۵ امتیاز در رتبه پنجم انفرادی قرار گرفت.

صفورا قانع دیگر شطرنج باز کشورمان، چهره برتر روز دوم بود. او در رقابت های امروز به ترتیب بر بازیکنان اندونزی قزاقستان و مالزی غلبه کرد و خود را تا رده ششم جدول بالا کشید.

استاد فیده طناز ازلی هم که در روز اول، ۳ امتیاز کامل از حریفان کسب کرده بود در چهارمین دور، کاندیدای استادی از کشور مغولستان را شکست داد اما در دور پنجم نتیجه بازی را به استاد بزرگ بانوان از کشور هند واگذار نمود، ازلی در دور ششم مقابل دیگر استاد بزرگ بانوان از هندوستان که هم اکنون صدرنشین جدول رقابت هاست مغلوب شد و با ۴ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت.

آناهیتا غلامی اوریمی استاد بین المللی بانوان در دور چهارم با حریفی از مالزی به تساوی رسید و در دور پنجم مغلوب دیگر بازیکن مالزیایی شد و در دورششم موفق به شکست حریف سنگاپوری شد و جمع امتیازات خود را به ۳.۵ رساند.

تیم دانشجویان ایران در پایان دور ششم این رقابت ها بعد از تیم قدرتمند هند که با ۱۸.۵ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد با ۱۶.۵ امتیاز در رده دوم تیمی قرار دارد و تیم های اندونزی (میزبان رقابت ها) با ۱۵ و امارات متحده عربی با ۱۳ امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

این رقابت ها، امروز ۱۴ شهریور با انجام بازی های هفتم الی نهم به اتمام خواهد رسید.

دومین دوره مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان آسیا ۱۱ تا ۲۲ شهریور سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار