نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره لزوم تقویت شیوه نظارت نمایندگان مجلس پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر ماده ۲۴ بند ۱۲ گفت: هیات رئیسه مجلس سازوکاری را برای روش‌های نظارتی پیدا کند. امروز روش‌های نظارتی مجلس به نتیجه ملموسی نمی‌رسد.  باید روش جدیدی را برای نظارت نمایندگان مجلس داشته باشیم.

این نماینده مجلس در ادامه با اعلام موجودیت مجمع نمایندگان حامی ایران قوی اظهار کرد: ما پتانسیل‌های زیادی در ایران داریم که باید احیا شود. باید در این زمینه به دولتمردان کمک کنیم. ما به کابینه دولت سیزدهم رای اعتماد دادیم و باید بر آن‌ها نظارت کنیم.  

موسوی خاطر نشان کرد:  باید ارزش پول ملی باید تقویت و افزایش یابد تا از هویت کشور دفاع شود. مجلس انقلابی ادعا‌های خود را در عمل اثبات کرده و با تشکیل مجمع حامیان ایران قوی با نظارت بر عملکرد دولت و مطالبه گری به دولت برای اجرای شعارهایش کمک خواهد کرد.

این نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: در بحث فساد ستیزی که شعار دولتمردان است و مجلس هم اثبات کرده ضد فساد است باید با تشکیل مجمع ایران قوی مطالبه گری و شفافیت را بیشتر کنیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار