نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم به بیان انتقاداتی به نمایندگان مجلس از بی توجهی به افزایش قیمت لبنیات در یک ماه گذشته پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم  در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: مجلس در گذشته در ارتباط با ارزاق عمومی و کالا‌های اساسی و همچنین مسائل کرونا جلسه غیرعلنی برگزار می‌کرد، اما در حال حاضر مجلس موضوع را رها کرده و دولت هم که کارش را شروع کرده به سمت مسائل اقتصادی نرفته است، در حالی که طی یک ماه گذشته قیمت لبنیات دو مرحله افزایش یافته است.

وی ادامه داد: نیاز است مجلس مشکلات اقتصادی مردم را مورد توجه قرار دهد و همچنین دولت هم از آن غافل نشود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم از کمیسیون آموزش خواستار تعیین تکلیف سریع‌تر طرح رتبه بندی معلمان شد، گفت: مجلس به موضوع تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی ورود کرد و همچنین کمیسیون اجتماعی هم رسیدگی لازم را انجام داد بنابراین نیاز است تعیین تکلیف شود.

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به رئیس جمهور گفت: رئیس جهور در انتصابات خود نگاهی هم به نخبگان گیلان داشته باشند تا بتوان از توانمندی نخبگان استفاده کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار