نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خواستار تدوین سند جامع از عملکرد و خدمات صورت گرفته در دولت دوازدهم توسط دستگاه های مختلف در استان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار استاندار و جمعی از معاونین استانداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آن ها در طول دوران خدمت گفت: خدمات ارائه شده به مردم مختص اشخاص و یا دولت خاصی نیست بلکه این خدمات از سوی نظام صورت گرفته و باید طبق برنامه زمانی دوره‌ای بیان شود.

امام جمعه زاهدان افزود: اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته به صورت‌ دوره ای و در مناسبت های مختلف به نحوی حق نظام و از طرفی عامل دلگرمی مردم خواهد بود.

آیت‌الله محامی خواستار تدوین سند جامع از عملکرد و خدمات صورت گرفته در دولت دوازدهم توسط دستگاه های مختلف شد و بیان داشت: ثبت موارد انجام شده تحت عنوان یک سند به عنوان گزارش جامع در هر دستگاه می‌تواند در آینده قابل استناد باشد تا بدانیم دولت‌ها در زمان خود چه کردند.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی خاطر نشان کرد: مشاهده درصد شتاب رشد و پیشرفت ها چه در مقایسه با خود استان و چه در مقایسه با سایر استان‌های کشور نیز مورد مهمی است که می تواند تا حدود زیادی عامل امیدواری به آینده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: با وجود همه پیشرفت ها هنوز در بسیاری از شاخص ها عقب هستیم که باید وضع مطلوب را مشخص کنیم تا میزان راه‌ نرفته مشخص شود.

وی گفت: خدمت به مردم توفیقی است که خداوند به شما عنایت کرده و باید خوشحال باشید از اینکه عمر خود را در جهت خدمت به مردم صرف می کنید.

این استاد درس خارج حوزه علمیه تصریح کرد: قدرشناسی یا عدم قدرشناسی از کار شما مهم نیست زیرا معامله شما بین خود و خدایتان بوده و در فضای قدر ناشناسی ها مهم است که انسان راه خود را دنبال و تا زمانی که در مسئولیت هستید از هر لحظه برای خدمت به مردم استفاده کنید.

همچنین موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: حوادث غیرمترقبه، شیوع ویروس کرونا و خشکسالی عامل ایجاد مشکلات فراوانی در استان شد اما در مجموع با ایجاد چابکی و کاهش مدت زمان اجرای پروژه ها دستاورد خوبی حاصل شد.

وی ادامه داد: تدوین سند آمایش، افزایش بودجه استان و همچنین توسعه سواحل مکران از جمله اقدامات شاخص صورت گرفته در‌‌‌ سیستان‌وبلوچستان توسط دولت دوازدهم بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار