سلمان زاده  گفت: دیروز نیز بیش از ۲۷۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان ثبت شد و این بیماری جان چهار شهروند دیگر را هم گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مصاحبه با خبرنگار  گفت: دیروز ۲۷۷ مورد جدید مثبت در جنوب غرب خوزستان ثبت شد که از این تعداد ۱۲۴ نفر مربوط به آبادان و ۹۴ نفر از خرمشهر بودند و  از  شادگان نیز ۵۹ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است که روز گذشته این رقم ۹۰ نفر بود.

او همچین از فوت چهار نفر در پی ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و افزود: از کرونا جان باختند دیروز ۲ نفر از آبادان و یک نفر در خرمشهر و یک نفر از شادگان بودند.

 سلمان زاده درباره روند درمان مبتلایان جدید نیز توضیح داد: از  ۲۷۷ موارد جدید ابتلا به بیماری کرونا ۲۱۰ نفر به صورت سرپایی  خدمات درمانی دریافت کردند که  شمار آن‌ها در آبادان ۸۹ نفر، در خرمشهر ۶۲ نفر و در شادگان ۵۹ نفر بود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به وضعیت بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته ۹۷ نفر بستری و ۹۴ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند که مجموع موارد مثبت بستری در بیمارستان‌ها در حال حاضر  ۴۵۶ نفر است.

سلمن زاده در گفته‌های  تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان ابتدای اپیدمی تا کنون را  ۲۶۸ هزار و ۹۹۲ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۶ هزار و  ۶۷۵ نفر بستری و ۱۳ هزار و  ۴۵۱ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.