غلام زاده از آغاز عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی معابر شهری و روستایی خرمشهر با حمایت بنیاد علوی و مشارکت کانون‌های پیشرفت منطقه‌ای خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  محمود غلام‌زاده معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر ، گفت: فاز نخست عملیات اجرایی طرح نخاله‌برداری و پاکسازی معابر عمومی مناطق شهری و روستایی هدف در کوی سوم خرداد خرمشهر انجام می‌شود.
معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر به تشریح این عملیات پرداخت و بیان کرد: در این فاز اول  این عملیات اجرایی، نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر با حمایت بنیاد علوی، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز برای پاکسازی و نخاله‌برداری را در اختیار کانون پیشرفت منطقه‌ای کوی سوم خرداد خرمشهر خواهد گذاشت تا این کانون با مشارکت اهالی این منطقه هدف، نسبت به پاکسازی محیط محلات خود اقدام کنند.
او ادامه داد: منطقه کوی سوم خرداد جزو  ۴۰ نقطه هدف محرومیت‌زدایی و پیشرفت منطقه‌ای نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر به‌شمار می‌آید که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است فاز نخست این عملیات در این منطقه محروم اجرا شود.

غلام زاده از استمرار این پروژه در دیگر مناطق خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر مناطق هدف نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر، شهروندان دیگر مناطق و محلات غیر هدف این نهاد نیز می‌توانند درخواست خود را از طریق فضای‌مجازی به شماره تلفن همراه  ۰۹۰۲۱۱۱۱۴۸۸ ارسال کنند.

بنا به گفته معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر، عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی مناطق هدف محرومیت‌زدایی و پیشرفت منطقه‌ای نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر از امروز آغاز و تا نیمه مهرماه در مناطق ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ه

برچسب ها: نخاله ، پاکسازی شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.