مهام گفت: شرکت ایرانخودرو تمام فعالیت خود را محدود به پیشگیری، آموزش و درمان کرده است و تاکنون ۱۸۶ شرکت واکسینه شده اند  و ۶۵ هزار نفر دوز اول را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  بهروز مهام مدیر پیشگیری، درمان و رفاه کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو در حاشیه مراسم بازدید فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران از کارخانه ایران خودرو گفت: به‌محض اینکه کارکنان  ایران خودرو در معرض بیماری  کرونا  قرار گرفتند، شرکت ستاد مقابله با بیماری کرونا تشکیل داد.

او گفت: این شرکت تمام فعالیت خود را محدود به پیشگیری، آموزش و درمان کرد و دستورالعمل های مختلفی ‌برای ایجاد محیط امن ایجاد کرد. اطلاعات آماری  در ۲ سال اخیر نشان می دهد، شرکت ایران خودرو نسبت به سایر محیط ها امن تر بوده است.

مدیر پیشگیری، درمان و رفاه کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو ادامه داد: در ادامه فرآیند ایمن سازی و محیط کار امن، بحث واکسیناسیون را پیش گرفتیم و اکنون واکسیناسیون انجام شد و تاکنون ۱۸۶ شرکت واکسینه شده اند  و ۶۵ هزار نفر دوز اول را دریافت کردند.

مهام بیان کرد: ظرفیت خوبی برای واکسیناسیون انجام شده است و با حمایت هایی که انجام می‌شود به زودی تمام گروه صنعتی ‌دوز اول را دریافت می کنند و در هفته جدید دوز دوم شروع می شود.


بیشتر بخوانید:


این مقام‌ مسئول گفت: اکنون پایگاه هایی برای طرح شهید سلیمانی راه اندازه کرده ایم، شرکت ساپکو ۱۰ هزار دوز، ایران‌ خودرو نیز ۱۰ هزار دوز و در کل ۲۹ هزار دوز در روز انجام می شود.

حسن حسن زاده فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران در مراسم بازدید از کارخانه ایران خودرو گفت: ایران خودرو از چندی پیش اقدام به راه اندازی مرکزی برای واکسینه شدن کارکنان و خانواده ها کرده است .  اکنون دوز اول واکسیناسیون انجام شده است که کمک بزرکی ‌به پرسنل و خانواده ها و جامعه سلامت کرده است.

فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران بیان کرد: در بحث کمک مومنانه نیز اقدامات خوبی انجام شده است که راهبرد نهضت سردار سلیمانی بود.

حسن زاده با بیان اینکه با راه اندازی مرکز واکسیناسیون این بیماری اُفت خواهد کرد، گفت: رزمایش کمک مومنامه چندین مورد انجام و  در بحث اقدامات پیشگیرانه اقدامات زیادی انجام شده است. در این مرکز نیز شاهد  هستیم که مراکز زیاد تاسیس شد و اقدامات لازم در این‌ زمینه انجام شده است.

او گفت: در بحث آموزش نیز اقدامات خوبی انجام شده است و  تفکر بسیجی و‌ موفقعیت انقلابی را در تمام جامعه شاهد هستیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار